JOKKMOKK!!!!

Helgen har ju vart i Jokkmokk!
En riktigt bra helg om jag får säga de sj!=) och så e de ju så kul att vi e några storhästryttare nu:) nu böjar de bli lite som på den gamla goda tiden:)
Lilla Quibbl har då lekt tävlingshäst x 1000! Ja hon tycker de e roligare o tävla än vad jag gör:) ha,ha och då tycker man de e kul!

Första klassen:
Ja min häst var laddad till tusen.. hon gick knappt att få kontroll på ha,ha,ha.. så banan gick.. hm låt oss säga i något övertempo! De var lite för mkt kamp för att de skulle kännas bra men de som var kul var att hon var så grymt positiv, hoppade vattenmatta och kombination utan problem.. de kändes BRA!
var iaf dubbelnolla men skämdes lite efter min ritt som säkert inte såg helt prydlig ut (ha,ha,ha) jag bjuder på de!

Andra klassen (dag 2)
efter en dag i jokkmokk hade Quibbl lugnat ned sig och kändes mer som vanligt.. lite extra laddad men inte så att de kändes jobbigt, nästan bara positivt! så då red vi en mkt fin grundomgång och slutade efter omhoppning 3:a! Ha.. nu såg de minst sagt trevligt ut tror jag=) I domartornet hade dom sagt: "den där hästen skulle jag oxå vilja äga:) alltid kul o höra, men hon e ju så söt så jag förstår dom!=)
Ärevarvet gick (oj,oj,oj) hon trodde nog de var galoppbana minst sagt.. o inte kunde hon skritta in till banan.. jaja, jag bjuder på att hon e sådär pigg, jag ser de BARA som positivt då min förra häst inte alltid ens ville gå in på banan.. här har jag en häst som inget hellre vill än o få sin galoppsignal:D

Jag har ju bara väääärldens bästa häst!!!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt, kul att det gick bra! :D

2010-05-31 @ 11:46:17
Postat av: Karin

Härligt Emma!! :) javisst gott med fika ;)

2010-05-31 @ 16:38:26
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0