Måndag = pluggdag!

Hej!

Oj så trött jag var när väckarklockan ringde imorse 06.00! Suck, men de var bara upp o åka till skolan.. har tentapluggat med Lina, Linda och Johanna! FAKTISKT så känns de rätt bra.. börjar känna att poletten mer och mer börjar trilla ned.. de man e mest orolig över nu inför tentan på fredag det är ju att man ska blanda ihop allt.. vissa ord e rätt lika (ureter, uretra, uretrus) 3 helt olika ord men ack så lika=) men, men..  imorn blir det oxå en hård pluggdag och efter onsdag hoppas jag att allt sitter!=) sen har jag sommarlov på fredag efter tentan=) ja jag ska ju jobba såklart men de e ändå lite såhär som förr.. för de känns verkligen som man får lov igen=)

Har gått en promenad med min underbara lilla häst ikväll! de var otroligt skönt och så är hon så mysig och glad och gå med=) 

nej nu ska jag bege mig mot sängen och fortsätta min läsning av Stephen Kings CARRIE..  riktigt bra har den börjat så jag hoppas de håller i sig!=)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Duktig du är ! Nu måste du ju berätta vad ureter, uretra, och uretrus är för nåt :P jag blir ju nyfiken, haha. :D

2010-06-01 @ 07:10:42
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0