Min dag igår!

Ja igår fyllde jag ju år=) kändes som ingen lyckats missa de, herregud facebook och mobilen kändes överhettade minst sagt:D TACK för alla gratulationer!!!
Min dag började 07 med att ta bussen in till Luleå, där vi träffades hos lina och pluggade! Hon har ju fått hem en valp förra veckan så hon ville ej lämna den=) måste jag säga att hennes hundar (franska bulldogs) var bland de sööötaste jag någonsin sett! riktigt fulsöta sådär!
Svea är den bruna, och Klara den vita=) 
Var riktigt trevlig o plgugga hos Lina!=) sen åt vi lunch på stan och 15 tog jag bussen till Älvsbyn!
Väl hemma direkt till jobbet som började 17.00 och jobbade till 21.30!=)
Jag har verkligen låtit mig firats denna dag, ha,ha=)
Jag o Nicklas köpte faktiskt godis och hyrde film där vid 22.30 så de var ju mysigt de iaf=)

Nu ska jag ha lektion över internet!

CIAO

//Emma

Kommentarer
Postat av: Erika Gra

Vilka söta hundar!! :)

2010-05-27 @ 10:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0