minilördag idag då!

Jaha o de firades med plugg på förmiddagen.. hade behövt plugga mer men har sovit en timme på eftermiddagen på grund av en blixtrande jobbig huvudvärk.. jag e grymt känslig vad gäller o ha ont i huvudet nämligen:)
Krattat färdigt har vi oxå, och så har jag vart på lååång uteritt med cecilia, så skönt vi skrittae o trvade till avaträsket o sen en bit uppför berget! grymt skönt (o de tyckte hästarna med) min lilla prinsessa kändes otroligt fräsch o mjuk vilket e klart positivt efter 3 dagars vila.. hon brukar annars vara rätt tjafsig i början pga av sin energi:D
Nu ska jag ta mig lite kvällsthe och så ska jag se WILD KIDS! lite omväxling från OTH.. jag bara älskar Wild kids.. Hur söööta e inte barnen som är med=)




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0