oj vilket väder!

tjihoo, har suttitute o pluggat med lille sigge hela förmiddagen! guud vad underbart väder! jag hoppas på lika bra väder imorn! ska strax upp till stallet! rida ut i det underbara vädret! sen blir det kycklingsallad till middag,mmm=)

förövrigt e foten ngt bättre.. kan ju bero på tabletterna jag äter oxå, men de e skönt o slippa smärta ibland=)

nej ut o junta av vädret, en dag som denna e man glad man slipper jobba!!!=)

Å kom just på.. traditionen om att bada före examen.. ni e väl på även iår??=)

//Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska ringa till medicinmottagningen och gnälla och säga allting som är fel, sen ska jag dra en snyfthistoriaom hur min skolgång blir lidande och även mina framtida jobbutsikter eftersom att jag missat HELA min praktik!! Och ja en massa sånt... Ska ringa på Fredag när Addo är i Luleå igen, för han är å tävlar nu idag och imorgon..

2010-05-12 @ 20:07:20
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej jag vet, för jag mår ju verkligen INTE bra... har samma illamående som när man har magsjuka HELA tiden utan att spy, och sen hugger det och sticker i magen hela hela tiden + yrsel, och jag kan inte ens äta en macka utan att bli sängliggandes en hel dag :S Kan bara dricka the, vatten, blåbärssoppa, yoghurt och äta äpplen.. och även det får mig att må dåligt!! Man börjar ju bli lite less, speciellt när jag tappat 8kg i vikt på 6veckor, härligt att gå ner i vikt, men det är ju kanske lite fel sätt att gå ner på! :O

2010-05-12 @ 21:42:41
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Karin

Usch, lät läskigt det där med brosk och allt :S Ta inte ut dig för mycket bara, kolla upp det där!! Du ska ju inte gå och plågas!

2010-05-13 @ 20:46:07
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0