problem som skapar smärta..

jaha då var man här igen.. vart o ridit idag.. min häst vara grymt pigg men inte så kontigt med tanke på att hon vilat fre-sön!  Galoppa av henne lite i slutet, hone  så fin lilla gullan.. däremot hände något som aldrig hänt förr,  halva mitt ben dog när jag red i slutet... menar inte att de blev jobbigt, utan jag tappade känseln helt från knät o ned.. sjukt obehagligt.. o e ej helt tillbaka än, 4 timmar senare..  börjar ha sjuka smärtor i detta ben snart.. vette fan om jag kanske måste åka o kolla upp de.. igår hade jag en stor knöl mitt på foten.. de bara knastrade under den.. (ja knölen e kvar idag med.. ) o sista 2 veckorna har jag vaknat flera ggr per natt av att de ligger o hugger så man nästan inte vet vart fan man ska ta vägen.. GAAAAH jag blir galen.. o hur mkt tror ni dom kan svara på om jag åker in till vårdcentralen.. typ ingenting.. jag e bara så jävla rädd att de faktiskt hänt nått..
nej ta lite tabletter nu, se lite TV och försöka att inte belasta benet mer för denna dag!

Imorn ska jag PLUGGA!=)

//Emma

Kommentarer
Postat av: lydia

de där lät inge bra :S far och kolla det!!

2010-05-11 @ 09:17:48
URL: http://tavlingsryttarens.blogg.se/
Postat av: Erika Gra

Usch vad obehagligt! :S hoppas att det blir bättre! kramar

2010-05-11 @ 14:29:38
Postat av: Emelie

förstår dig precis, det är precis så jag har i magen, sinnessjuka smärtor som håller mig vaken hela nätterna, och vårdcentralen är helt värdelösa och vägrar ge mig remiss till sjukhuset, och sjukhuset tar bara emot mig om jag har en remiss från vårdcentralen! Dom skriver bara ut medicin till mig som gör mig sämre :S

2010-05-12 @ 16:13:20
URL: http://emmeee.blogg.se/
Postat av: Karin

Men usch, kolla upp det där Emma!! Så ska det ju inte vara :/ har det blivit nå bättre??

2010-05-12 @ 21:11:28
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0