sådärja!

en mkt bra dag där jag hunnit vara flitig o än e kl inte speciellt mkt ens!=)
Pluggat, plugggat o pluggat.. o när jag inte pluggat så har jag satt ihop utemöblerna, städat o skurat altanen! så nu har vi möbler där ute oxå=) börjat med krattningen men egentligen känns de mer som nicklas grej=) just nu kokar jag då snart upp efter en heldag ute.. härligt är de men varmt som bara den! sista dagarna har vi haft dryga 26-28 grader i skuggan o strålande sol! hur underbart är det inte=)

nej jag ska ta o plugga lite till.. sen ska jag gå ut o riva upp lite döda blommor o fixa iordning inför sommarens blommor som förhoppningsvis ska inhandlas här i dagarna!

Min häst har fått sova ute 2 dagar i rad  nu o hon verkar då mkt nöjd över detta! =) ska få vila imorn med (3 dagar) så blir de superhårdkörning sen:) snart e de ju dags för första tävlingen:D

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0