Trött, sliten och panikslagen..

men de har vart en rolig helg med filmys hos karin, anderskurs, 3-årstest, jobb, jour och ett mkt LIDANDE pluggande som jag får äta upp imorn då jag bokstavligen kommer plugga hela dagen! MINST! förhoppningsvis e de bra väder så kan man sitta ute!
Min fot har sagt NEJ men nej tack idag.. tror den gick i strejk nu ikväll för nu e den rätt uppsvälld och gör lite lätt o lagomt ont:/ Jaja, de som inte dödar härdar ju heter de och jag tänker fan inte vika ned mig för detta.. vill min fot krångla så gör de men blanda inte in mig!!!:)

Nej, TV:n en stund.. och sen väntar sängen i ett hus på säkert 30 grader.. tror de börjar vara dags att inviga källaren för år 2010 snart.. tacka vet jag att den finns.. gud vad de e skönt o sova där nere när solen gassar som mest=)


visst ser de sommrigt värre ut detta.. 15 maj. helt otroligt!!


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0