Underbara Valborg!

Igår var det ju valborgs... började med o göra bort min egen häst kl 07, sen började jag jobba på ÄRF 08 vilket var riktigt roligt då de var så länge sedan! tur att jag hade praktikanterna för jag hade inte koll på riktigt allt:p
men, men de gick då bara bra!
När jag väl kom hem 17.30 var de bara göra sig irodning, hoppa i duschen o sen kom folket!!! Fy faaan vad trevlig kväll.. vet inte vad jag ska säga, men de var såå länge sedan de var en sånhär "hemmamysfest".. vi hade de trevligt, grillade fantastiskt god mat ute (såklart) här trotsar man vädret=) sen hade vi sommarkläder (steffen i shorts, ha,ha,ha) och firade in sommaren! Jag har hittat min underbara tvillingsjäl vad gäller Magnus Uggla i Malin=) nej de var helt enkelt fantastiskt trevligt igår! så där trevligt så de nästan e lite oförskämt=)

Idag mår jag som vanligt alldeles utmärkt=) så jag har städat hela huset från alla sand och sånt som drogs in igår i o med grillningen, så har jag ätiti en kanongod frulle och straxska jag bege mig till mamma o pappa för middag och hämta hem vår lille son som man saknar så mkt på morgonen då man vaknar o han inte ligger i sin lilla korg nedanför sängen!=)

ikväll hade jag tänkt rida Quibbl men vi får se.. regnet öser verkligen ned så nja.. ska upp till stallet iaf, så får vi se resten=)

ha en underbar 1 maj allihop!

//Emma

Kommentarer
Postat av: karin

tack för igår!! :D måste ta en 80-talsfest snart tycker jag ;)

2010-05-01 @ 14:29:55
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för igår!! :D jätterolig fest! instämmer med karin, 80-tal är nästa tema på tur :) Kramar

2010-05-01 @ 20:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0