värmen håller i sig..

.. fortfarande varmt! var så härligt o rida ut på eftermiddagen i solskenet! har kommit en sisådär 3 droppar regn nu ikväll, hade nästan önskat på mer så paddocken e lite mindre dammig imorn till kursen! Åh vad skoj d ska bli o rida kurs=) däremot behöver min häst ett bad före! herregud hon e mer brun än vit/grå=)

Sitter just nu och försöker plugga.. men  de e så mkt mer som e roligt.. typ o se hockey vm, surfa runt på nätet, OTH (åh de e bara världens bästa serie=) vilken säsong e du på nu Karin??=)
Men jag känner mig rätt duktig.. kan hela bäckenets delar, hela armen, och handen och bröstkorgen.. låter kanske inte så mkt men bara i bäckenet har vi väl en isåsdär 20 delar, ha,ha,ha.. räcker de inte att bäckenet heter pelvis.. måste vi dela upp de sen??=) o handen.. 27 delar senare.. herregud vad vi människor är invecklade=) hjärnan däremot.. måste jag ta o sätta mig ned o ta itu med.. själva delarna går ju bra men sen alla "lager" hit o dit, aqvedukter o gud vet vad! ha,ha,ha, de e roligt nästan alla ggr!

ha, jag bjuder på en bild på MIG sj.. eller inuti mig sj! för första gången kan jag titta på denna bild o känna att.. "hm, jo jag förstår faktiskt en hel del"=)


Måste ta tag i gården oxå, kratta klart.. fixa rabatterna och så.. OCH köpa blommor=) hi,hi.. förra året handlade vi blommor för 2-3 tusen.. de e såååå mysigt! o iår kommer de bli flera! oj,oj.. de e mkt som ska göras men allra först en dusch, lite till pluggande och sen OTH då.. :)

En av anledningarna till att OTH e så bra stavas: Chad Michael Murray!!=)


//Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Gu vad duktig du är! Asså den där bilden..det är ju helt galet. Ser helt "på-låtsas" ut! Som att du svalt en massa spikar som landat lite knasigt! Coolt att du kan förstå en hel del nu :D Jadu, OTH, har sett alla avsnitt som kommit ut!! (säsong 7 är det ju nu) Det har spårat rejält men det är ändå bra, man vill veta vad som händer :)

2010-05-13 @ 21:21:31
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0