1:a advent

Åh vad de e mysigt med 1:a advent! Nu börjar de bli lite julstämning känner jag!
Har hunnit vara duktig och räknat lite läkemedelsberäkning på morgonen=) Nu ska jag strax ta itu med lite fördjupad anatomi och senare i em blir det o gå på skyltsöndagen!

Gårdagen bjöd på en lååååång sovmorgon! Sist jag råkade sova sådär länge var nog när jag jobbat natt på polar, haha! Jag skyller på att jag var vaken till 04 så! Nu ska jag dock vända tillbaka dygnet så har bara sovit drygt 6 timmar inatt så kommer jag mig isäng i tid ikväll!
Efter min långa sovmorgon, lite plugg och stallet så blev det middag hos mamma och pappa och så hockey hos syrran där Luleå vann rätt enkelt över timrå borta med 4-1!!!=)
När hockeyn var slut var kl runt 21. Jag var ensam hemma då Nicklas jobbade natt så Simon och Stina kom förbi och spelade spel (jippi!!!) och surrade till efter 02!=) Blev några omgångar Cluedo och Vem vill bli miljonär!;)

Imorn är jag ledig från praktiken (går tis-fre i veckan) så då ska de julhandlas lite i Luleå om inte vädret tänker vara suuuuperkallt! Efter de tänkte jag se hockey i stan när jag likaså är där. Vi möter ju frölunda så de blir nog en spännande drabbning!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0