En bra vecka detta!

Ja.. förutom skolan (fast den är ju egentligen rätt skoj) framförallt läkemedelsräkning och så fördjupad anatomi! Jag har väl alltid gillat matte när de e på lagom nivå.. de ska vara tal som GÅR att räkna ut på ett normalt sätt, och tal som "existerar" inte en massa formler bara;)

Idag kommer Sara hem så de blir ju o se henne dagarna framöver här! ska shoppa på nian bla, och sen lär vi väl hinna med en massa annat, filmkväll, lunch/middag.. och framförallt SURRA lite;)

På fredag ska jag på IDOL.. VIP platser dessutom med underbara Stina=) Hur kul ska inte de bli??!! Och jag som ÄLSKAR idol så sjuuukt mkt:)

I helgen blir de o sälja på kurirenspelen! så min vecka känns planerad och mkt rolig om jag får säga det själv:)

Nu ska jag lyssna på lite förinspelade föreläsningar som finns på fronter=)

/Emma

Kommentarer
Postat av: karin

jo bara bra här!! :D lite kallt dock men klagar inte när man hör att det är massor med minus och snö hemma, ha ha.. Jo hans böcker måste jag läsa, kan dock vara svårt att få tag på här.. :p ja Magdalena Graafs bok är riktigt bra! har läst båda Carolina Gynnings egoböcker, hon håller på att skriva en ny nu "Laura, flickan från havet" :) Åååhh vad kul med Idol!!! :D

2010-11-10 @ 16:45:19
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Karin

haha ja visst var det en rolig bild :D jag börjar med en halvdag den 26:e, sen börjar training den 29:e, mer vet jag inte. skulle hemskt hemskt gärna vilja hem till jul, undrar om jag törs fråga jobbet nu om jag får vara ledig eller om det verkar oseriöst..?! :p måste ju boka flyg snarast isåfall och det blir inte så billigt, har kollat runt lite.. sen är det ju osäkert för stewen än, han har inte hört något men rätt vad det är får han nåt typ "christmas-temp" och då blir vi ju kvar.. så det är lite osäkert än! :/ vet inte hur länge man törs vänta heller, flygen lär ju gå åt..

2010-11-10 @ 16:55:54
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0