En riktigt trevlig fredag!

Ja fredagen, eller gårdagen var mycket trevlig måste jag säga! Steg upp redan 07 och släppte ut de små liven i hagarna, sen bar de av hemåt för julpynt! Fram med adventsljusstakar, stjärnor och julgardiner i alla fönster! En massa tomtar och annat smått o gott! Älskar och julpynta de blir så mysigt i huset då! Däremot ska de inte bli för mycket.. de ska vara stilrent och lagomt om jag får bestämma=)

Åkte till byn och handlade till idolkvällen på em.. en massa gott! Sen hade ju Simon (ja hör och häpna) bakat liksom Erikas mamma! Så vi hade de gott ställt med fika, glögg, the och julmust!!=)
IDOL var bra.. helt rätt att Linnea åkte ut. Jag gillar Minnah och Jay så nästa fredag får vi hoppas Olle åker då=)

Efter IDOL så blev de monopol till efter kl 02! och gissa vem som vann!!!!!=) Jag hatar o förlora och jag var bara såååå nära och göra det men nä.. lyckades ju vinna och nöjd e jag över det! Hm.. jag e grymt sugen på o spela spel ikväll med så har pratat med syster och simon så vi ska träffas och spela lite före hockeyn ikväll=)
Men före de blir det middag hos mamma och pappa!
Har precis räknat lite läkemedelsberäkning, börjar förstå detta utan problem just nu! Känns BRA!=)

Nej åter lite skolarbetet!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0