Fan vad jag är bra!!!

Ja på ren svenska är jag grym! Jag skrev för någon vecka sen om alla dessa 4 mardrömstentor varav en jag var helt säker på att jag kuggat på.. fick tillbaka alla tentor idag och jag fick VG på ALLA!! Herregud?? hur gick de till?? ALLVARLIGT! Jag e fan bääst!
Ska njuta av detta ikväll nu=)
Har haft min första praktikdag. Ngt seg dag då de var rätt lite patienter, men, men.. de blir säkert mer o göra!! Imorn går jag eftermiddag så börjar kl 14!

IDOL på fredag med adventstema! Alla som vill är välkomna bara jag vet de så fixar jag allt fika, glögg och sånt gott=) Ska bli så mysigt med lite juligt på IDOLkvällen=)

Ska fortsätta se Bonde söker fru nu!


/Emma


Kommentarer
Postat av: Erika

Men shiiit, grattis!!! :D

2010-11-24 @ 23:54:04
Postat av: Karin

HEJA EMMA!! :D ååh önskar att jag kunde vara med på idolkväll. haha ingen som tar kort när jag är borta, ta lite bilder och lägg upp för tusan :D

2010-11-25 @ 16:28:01
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0