Helgen..

Ja helgen i det stora hela har bestått av jobb=) Kul, kul, kul men är rätt trött i huvudet nu!!;)
Fredagen blev ju typ IDOL för hela slanten. vi åkte från Älvsbyn 16.30 och var hemma där mitt i natten nån gång;p
Lördagmorgon -eftermiddag blev de jobb, sen åkte jag till Sara V där vi surrade och såg en film (Remember Me) GRYMT bra, om de hade skippat sista 5 minutrarna. En helt sjukt... ja helt otroligt fin, sorglig, romantisk, tragisk film på en o samma gång och så sabbar dom ALLT genom ett så "dåligt" slut. Ska inte avslöja för er som ej sett den men den är abslout sevärd alla gånger om=) Vi valde att låtsas som att filmen slutade lite tidigare.. så blev de inte så "töntigt" eller vad jag nu än ska kalla de;)

Kom hem efter midnatt, bara hoppa i säng o så jobb idag söndag från morgon till em.. hemma vid 17 då var de middag hos mamma och sen har jag bara förberett för skola imorn, duschat och sett lite TV. Snart väntar sängen.. skulle behöva runt 7 timmar känner jag då de blivit alldeles för lite sömn i helgen. Totalt 9 timmar, de e fööör lite!

Nej, lite bokläsande innan sängdags då!

CIAO!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0