IDOL!!!!!!!

Ja men shit, Idol i fredags var så sjukt grymt! Jag vet inte vad jag ska säga=) För de första var våra VIP biljetter KUNG värda då vi dels fick en (dålig) middag, ha,ha.. de var inte så vidare gott.. men jag drack red bull, coca cola och champagne.. dock inte tsm=)
Efter de så såg vi själva programmet.. Mkt bättre live och så var ju alla utröstade idoler fortfarande med! dom kom i alla puser och sjöng varsin låt=)
I puasen (mellan prgrammet och utröstningen) så fick vi VIp gäster mingla runt med juryn och alla idoler.. de var inte så lite tråkigt (fast jag tyckte de var pinsamt så jag agerade fotograf så fick Kajsa vara med på lite kort istället!)
Nej jag kan inte skriva så mkt mer än att de var helt grymt och bjuder på några bilder till er alla:









/Emma

Kommentarer
Postat av: Erika

Sååå himla häftigt!! :D Men vart satt ni egentligen? jag försökte hålla utkik men såg er inte på tv. :P Kramar

2010-11-14 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0