Illa Luleå!

USCH.. man ska inte förlora mot frölunda.. botten mot toppen och vi förlorar... suck, Ända positiva var att ske-å bara fick poäng i övertid likaså färjestad så de betyder att Luleå Hockey KOMMER att leda elitserien när ppehållet drar igång efter lördagens omgång! Oroväckande var att Olausson saknades och de gjorde att hela kedjan försvann! Det var en katasrof.. faktiskt!

Nog om hockey! Idag har jag vart duktig känner jag! Tog tag och städade upp hela vårt kontor (tro mig.. vi är inte där så mkt och slänger mest in saker, ha,ha! Men nej, nu är den renbäddad, skurat, dammusgit och plockat undan varenda pryl som ej hör hemma! Tog resten av huset oxå, satt igång en tvätt, och lagade en god middag! Dessutom var jag ner till biblioteket och lånade några böcker, bla Carolina Gynnings självbioggrafier och en deckare som såg grymt spännande ut!! Härligt med lite läsning i höstmörket!

DAGENS BÄSTA är dock att min underbaraste vän SARA kommer hem under nästa vecka! Och det passar ju bara sååå bra då jag ej har skola ons, tor eller fre!! Åh vad glad jag blir!!! och sen efter denna snabbvisit hem på ett par dagar så är de ju ganska snart jullov och då kan jag lova att de lär vara mkt planerat för oss=)=)

 

De får avsluta detta inlägg!!=)

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0