Innevecka i skolan!

Japp i veckan är de obligatorisk innevecka mån-tors! En otroligt rolig innevecka då vi BARA har praktiska moment.. Idag har vi tränat på sondläggning och katetisering, imorn blir det Subcutana & intramuskulära injektioner (eller de är ju idag) ska bli jätteskoj! Sen torsdag väntas blandannat PVK som vi även ska sätta på varandra=) Hur kul som helst!

Idag åkte jag hem med Nicklas efter skolan! Grymt skönt, slippa bussen och så få komma hem direkt o inte vänta o passa tider hit och dit;)

Gick upp till stallet ikväll! Nicklas jobbar så jag hade inget annat för mig. Kände att en promenad skulle sitta fint så passade jag på o göra kvällen i stallet oxå=) Sen traskade jag hem! Otroligt skönt väder.. får passa på då det bara är -5 grader för vid 23 års ålder har jag insett att.. ja just de, vinter blir både lång o kall! bara  dra in alla luft som går de dagar som är milda=)

Nej nu ska jag sova.. herregud jag ska ju upp om mindre än 7 timmar!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Erika G

Tack Emma! :D jo jag trivs verkligen jättebra i kort hår :D Ska vi ta och styra upp någon filmkväll snart igen? Finns det inte en Jurassic park 2? hehe ;P

2010-11-17 @ 17:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0