Onsdagen blev en riktig TV dag!

hej o hå! Igår var jag rätt flitig på förmiddagen om jag får säga de själv. Hade ju föreläsning i matte (läkemedelsberäkning) och så lyssnade/tittade jag på lite förinspelade filmer inflör examinationerna nästa vecka!
Efetr de.. tja, då ansåg jag mig själv ha gjort tillräckligt mkt nytta för dagen så då fick mamma färga mitt hår och sen åkte vi upp på byn och akutbeställde en klipptid till mig! Fick en idag redan;) Ibland har man tur!!!=)

Film ja.. åkte till min syster vid 14 och så såg vi Pirates of the Caribbean, sen åkte jag hem såg clueless innan jag drog till stallet. Kom hem därfirån och då började Bonde söker fru, sen berg flyttar in och så till sist Välkommen Åter! herregud.. och som inte de vore nog kom Nicklas hem och hade hyrt 3 (!!!) filmer! Ja nu såg vi bara en (man fick hyra i flera dagar nämligen) blev Beck-Levande begravd!
Så tja.. 3 långfilmer och 3 tvprogram.. blev dryga 7 timmar framför tv:n igår.. vet faktiskt inte när jag senast hade en sån slapp dag men trevligt var det=)

Nu ska jag göra ig klar för en lunch med Sara och sen ett besök på världens bästa hästaffär AB NIAN och i eftermiddag väntar som sagt en klipptid för mig;)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Rebecca

anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-11 @ 13:48:55
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0