Raffl lämnar;(

Inte ett öga torrt ikväll. Raffl lämnar lukeå.. ;( Ha,ha.. skämt å sido. jag tycker de e jättebra! För han e en jätte duktig och kompetent hockeyspelare men har inte fått ut allt i luleå. Bättre han åker någonstans där spelsystemet stämmer bra med hans eget spel. skönt att han dessutom åker tillbaka till österrike.. jag vill inte att han blir en bra spelare i ett annat lag i ES, he,he=)

Nu måste jag hitta en ny "favorit" för de e lag på o ha de varje säsong. Tror nästan de blir tvillingarna för dom har länge vart mini favoriter för mig;)

Ja annar så har jag haft praktik idag.. rätt skoj, men skulle behöva få träna mer på PVK och sånt.. så vi får se.. förhoppningsvis blir det mer under nästa vecka!

Imorn är jag "ledig" så jag tänkte försöka hinna julpynta och städa innan idolkvällen. Har man jultema så är de ju en fördel om de e lite juligt i huset oxå=) Sen e de ju faktiskt 1:a advent på söndag då de e verkligen i rätt tid o dra fram pyntet;)

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0