Självbiografier!

Har läst två självbiografier senaste veckorna här. Har blivit på tok för lite läsning men har vart så trött på kvällarna efter inneveckan och då blir de inte så många sidor innan ögonen faller ihop=) Får väl se de som positivt, att jag har en massa annat o göra än o typ läsa;) ha,ha!
Självbiografierna var iaf Carolina Gynnings Ego Girl och Ego Woman! Efter att ha läst Magdalena Graafs självbiografi ändrade jag totalt uppfatting och personen i fråga och tänkte därför att Gynnings böcker skulle bidra till samma slutsats.. gjorde dessa böcker det då? Näää, tyvärr (?) inte. Hon är den person som hon framställs på TV och i tidningar.. Blev personligen lite besviken, framförallt på andra boken som inte kändes som att den gav direkt så mkt.. det stod inte så mkt nytt så nää.. dessa två böcker hade jag kunnat klara mig utan!
Nu väntar en deckare. Har ingen som helst aning vad de är för nått kjag lånat. Jag drog en bok snabbt och lustigt ur hyllan på biblioteket så vi får väl se om de är bra eller ej=) Jag brukar nämligen ofta hitta riktigt bra böcker genom att "blunda och dra en";)
Annars känns de som att Harry Potter måste läsas om snarast! Herregud jag är så såld på hela serien;)

Inte de bästa jag läst alltså..



/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0