Vilken trevlig söndag..

Idag har de vart en sån här BRA söndag som man ALLTID skulle ha.. Söndagar är annars rätt "tråkiga" dagar enligt mig=)
Vaknade rätt sent, vid 10! Har vänt dygnet helt tokfel efter den där idolkvällen tro mig=) Åkte till Stallet vid 12 och red ut i skogen med Ellinor! Var supermysigt och kul o rida storhäst oxå=) Jag sitter ju mest på en liten b-ponny nuförtiden, ha,ha=) Kan säga att jag e glad att ponnytiden ändå är över.. de e skoj o rida ponny men de e fan så mkt roligare med häst=)
Efter ridturen (vi var ute lite mer än 1 timme faktiskt) var det bara hoppa i duschen och sen åkte jag, Malin, Simon och Stina till Boden (?!!) ja hör och häpna va.. BODEN?? ha,ha.. vi skulle ju se bio! Började med en 2 rätters på restaurang Ming (kinesiskt) mkt gott om jag får säga det själv! Sen bio då, HARRY POTTER! Vi satt sjukt bra.. på "balkongen" så ingen framför oss och mkt sköna stolar. Kan varmt rekommendera Boden, iaf före Piteå för denna salong var ju jättestor och härlig!!;)

Efter Harry P (som var helt grym) så var de hem och här sitter jag. Kl passerar strax midnatt.. ska dricka en kopp the och sen krypa i säng! Måste upp med Nicklas för o lämna bilen på 12 mila service (ha,ha den har gått 14;) men fungerar ju än så.. sen efter de e min bil såld.. herregud min älskade skrov! hur ska detta gå??=)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0