BILDER från Zakynthos!

Ja idag bjuder jag på bilder från underbara Zakyntos. Blir inte så många men några iaf=)



Stranden.. en av eupropas längsta.. grymt fin!!


Vi vilar lite på stranden under strandpromenaden=) (Sara, Andreas och jag)


Under öturen runt med båten såg vi en av Zakynthos sevärdheter.. "Blue Cave" Grymt häftigt och såklart en alldeles egen speciell historia som jag inte orkar dra här..;)


Zakynthos största sevärdhet Skeppsvraket!! Hur coolt som helst men de som egentligen är bäst är vattenfärgen.. de vaaaaar sååååå blått som de ser ut! Ååå så vackert=) Ja och sen e ju skeppet coolt hur de lyckades spolas iland just sådär för en herrans massa år sen;)



Jag och Simon på vattenlandet! Här åker vi en rätt rolig grej som liksom gick rätt uppåt;)


Avslutar med en bild på en del av vattenlandet!!


Nu får det räcka för ikväll!

//Emma

P.S Luleå vann mot AIK ikväll och övertog därmed serieledningen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0