Det är mycket som händer!

Ja herregud var ska jag börja..
Hm, tror jag betar av Luleå hockey först! som.. tja.. leder elitserien... de hade då aldrig jag ens kunnat drömma om!
Senast mot brynäs blev de 7 baljor för norrbottningarna och just nu e ju allt så otroligt bra på hockeyfronten så vi lämnar de med en fin fin tabell=)

OCH MED DENNA TABELL VILL JAG BARA PÅPEKA ATT LULEÅ OCJ DJURGÅRDEN HAR BÅDA SPELAT EN MATCH MINDRE ÄN ÖVRIGA LAG!!=) ser ju sjukt bra ut=)

I stallet är det mesta som vanligt, lilla Q har fått sig ett nytt Rhino innetäcke som e tunnt.. Jag e så barnslig och täcker nästan ihjäl henne;p men hon står ju rätt still på dagarna och det sista jag vill är att hon ska frysa och spänna sig!! så de tar jag de säkra före de osäkra och får kallas hönsmamma till min lilla tjej=)
Har ridit lilla Elvis i lördags och idag höll jag lektion för Ellis vilket gick jättebra=) De är verkligen en så söt och rar ponny de där.. diggar den fullt ut!!:D



I fredags blev det idolkväll hemma hos mig med hela gänget (som vanligt samlat) och de bjöds på nybakad kladdkaka med grädde och färska hallon, muffins, bullar, kex och lyckokackor av Malin=) MKT uppskattat!!!=)
Och så har ju Stina bjudit med mig på IDOL i Luleå! Och som inte de räckte har jag fått VIP biljetter medmiddag och mingel!! Hallå, hur kul är inte detta???!!! JAG ÄLSKAR JU IDOL=) Hoppas att Geir, Jay, Linnea, Elin och Daniel är kvar:D



Igår åkte Jag, Malin, Stina, Steven, Karin, Erika, Tommy och Simon till Piteå och firade Sara som fyllt år!! Det var mycket trevligt och sen när vi åkte hem drog vi en MAX såklart=) Mmmm.. Fick Karin och Steven njuta av ett sista Maxmål innan dom beger sig mot Irland och Dublin (imorn bestämt..) Känns redan tomt, men tiden går fort och ses man inte till jul så känns sommaren ändå inte allt för långt bort=) OCH vem vet, Jag och Nicklas kanske dyker upp och hälsar på!!!:D

(Bilden snodde jag från Kareeens FB;)


Pluggandet har blivit lite lidande i helgen så har suttit nu en stund ikväll och ska fortsätta lite till! Imorn blir det skola och likaså ons, tors och fred så min vecka känns rätt så inplanerad och klar:D

/Emma



Kommentarer
Postat av: Erika Grönlund

Jag vill följa nån gång här framöver med dig och Simon på hockey ;) Robin vägrar så då sa Simon att ja kunde följa med er (:

2010-10-18 @ 09:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0