Första snön..

deppigt värre! Usch hatar verkligen snön.. okej inte hatar men allt blir så mkt tråkigare! När jag blir äldre och rik (ja jag ska bli rik.. på nicklas bekostnad, ha,ha,ha) då ska jag ha ett sommarhus på kanarieöarna eller nå.. behöver inte vara i thailand eller så.. utan bara där det är lite lagom värme.. annars får man hudvcancer;)

Men.. mitt i allt depp finns de ju någon som faktiskt tyckte de här med snön var betydligt roligare, nämligen mosters lillkille Elias:

 

 

 

Tur snön gör någon lycklig iaf!!!!

 

Nu ska Jag plugga och invänta ett par vinterdäck;)

 

/Emma


Kommentarer
Postat av: Erika

Så sjukt söt!! :)

2010-10-14 @ 17:38:00
Postat av: Susanne

Värsta Kingsland snyggot!

2010-10-14 @ 20:29:52
Postat av: Karin

Så himla skön unge!! :) men nog kom snön allt för tidigt :P

2010-10-15 @ 13:13:50
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0