FREEEDAG!!

Fredagsmys med morötter och dipp=)
Jag är totalt döende efter en heldag på skolan med rapportskrivning.. har massor med skolarbete i helgen vilket just nu känns lite betungande.. TRÖTT är jag oxå, de märks helt enkelt att de börjar vara höst!!

Ja förutom skola heeeela dagen (hemma 17.45) så har jag vart till stallet på promenad med vackra Q=) Sen är det soffan so legat högst upp på listan och nu ska jag bara orka hålla mig vaken i 1 timme till så jag får se utröstningen i idol.. sen ska Emma SOVA!

Ja till idol då..

Tycker personligen att följande skulle kunna lämna tävlingen redan nu:

*ALice (hon har bara vart bra allra första gången..)

* Chris

*Weise tönten.. jag tål inte hans spexande!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Lite boktips på tre böcker jag läst under veckan:

SOMMARSYSTRAR
En mkt bra och rätt tragisk bok som får en och fundera lite.. helt klart läsvärd!



BREE TANNERS ANDRA LIV
Gillar ni twilight så kommer ni älska den här! Personligen tycker jag nästan den var trevligare än twilightböckerna=) Handlar alltså om en tjej (som är med i 3:e boken/filmen) och hennes syn på de där "andra livet"=)




DIAGNOS: MÖRDAD
Spännande deckare från första sidan till slutet! Grym författare helt enkelt!!

Ha,ha rätt kul vilka typ av böcker jag läst denna och förra veckan: en romantisk/drama, en ungdomsbok och en deckare! Tro mig, jag maler ned det mesta=)
MEN... mina favoriter är fortfarande MONS KALLENTOFTS böcker, glöm inte det=)


Nu ska jag ta tag i nästa bok på listan! De finns inget trevligare än o läsa.. och det bästa är att det alltid finns ett så stort utbud så man behöver inte läsa de som inte faller en i smaken=)


//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0