Grattis!

Idag fyller min kära bror 25 år! Herregud vad gammal han börjar bli!
Tusen miljoner grattis till dig brorsan!


Gårdagskvällen var suuupertrevlig! Efetr en heldag på VFU:n, och sen stallet så blev de idolkväll för hela slanten med hela gänget samlat! och nästan alla var kvar till efter midnatt och några nästan till 02;) Oförskämt trevligt hade jag då.. och supergott fika från Karin och Simons mamma=) de e tur vi har bagerimästare i gänget=)

Idag har jag jour i stallet, hunnit med och rida lille Elvis, hur skoj som helst o få rida lite! Och sen e han ju rätt fin den lilla söta ponnyn:)
Hockey ikväll, men först middagsfodring i stallet om en stund, och sen middag hos mamma!

Ha en bra lördag!


//Emma

Fortsätt kämpa vännen min...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0