Mitt nya liv=)

Hej o hå!
Idag har det varit, stall, träning och plugg på mitt schema! Får jag säga det själv är jag rätt nöjd över dagens insats (som ännu inte ens är över!!)
Började dagen redan 06.30, åkte till stallet och fixade morgonen! De var skönt o få komma sig upp då jag oftast e bäst i hjärnan på morgonen (fast jag e trött, jag vet jag fungerar inte alltid som alla andra=) Mockade, bar ut vatten och fixade under dryga timmen! Sen åkte jag hem åt frukost och satt mig ned o pluggade i 2 timmar!
Efter de kände jag att en liten powernap skulle sitta fint så jag somnade i soffan 1 timme;)
Runt 11.30 åkte jag upp till stallet igen och red Elvis!
Sen bar det hem och plugga i 2 timmar till och efter det så ställde jag mig på våran crosstrainer (eller vad den nu heter) och trampade på under ett avsnitt av OTH! Har ju upptäckt att denna maskin e guld värd för när man står framför TV:n (man måste dock ha högt ljud då maskinen låter lite) så glömmer man ju bort att man tränar för OTH e ju alltid sååååå bra;)
Efter mitt träningspass åkte jag till stallet och gick ut och gick med Q i dryga 25 minuter, pysslade lite med henne!
Nu e klockan snart 16.30, här sitter jag o känner mig rätt nöjd! Jag tycker inte om att träna men mår sjukt bra efteråt=) känner personligen att jag behöver komma mig i form! Lite mer muskler och lite mindre bukfett skulle sitta fint=) lite omförvandling av mina kg helt enkelt=)

Tråkigt inlägg, ha,ha jag vet!
Bjuder iaf på en bild från i midsommar då jag hade kvällsfodring i stallet + var bortbjuden på middag! Men de gick så   fint de med så jag o sara, karin o simon drog upp till stallet o gav hästarna mat och ja.. på detta kort e de lilla Q som ska få sin medicin=) Tur hon alltid e snäll:D


Nu ska jag åka med nicklas och sigge till mamma för middag och sen blir de 1 timmes plugg innan kvällen avslutas med hockeysoffan hos syster med FBK-LHF på schemat!!!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0