Nu börjar det sakta betas av..

.. Alla dessa uppgifter i kurserna. Vi avslutar ju kursen om 6 dagar! SHIT fatta, om 6 dagar är sista tentan skriven och klar!
Har gjort examinationer under ons och tors, sen är rapport 1 klar och min del av rapport 2 är oxå klar! Så nu kan jag fokusera hela på de 4 tentor som väntar ons och fre till veckan! Puuh, ska bli kul med lite nya ämnen=) De här med immunologi är inte min bäästa sida;)
Så med detta vill jag oxå säga att ngt osociala emma kliver fram då tentorna tar mesta tiden just nu=)

Annars så har jag hunnit vara på hockey i torsdags och sen sov jag i luleå då skolan började redan 08! Luleå vann och drygade ut serieledningen lite=) Förövrigt möter vi ett sjukt bra Ske-å ikväll, nervöst?? JO! men jag hoppas och tror faktiskt på en vinst!!;)

Igår hade vi en ngt nyttigare IDOLkväll med dipp av morötter, gurka och blomkål. och på de 4 olika dipper! Riktigt trevligt om jag får säga de själv och grymt skönt med sovmorgon. Släckte strax före 02 så de var skönt att veta att inget väntade på mig! Måste ta och fundera ut nästa fredags temaafton?! :)

Sist måste jag bara berätta att århundradets bästa film ÄNTLIGEN släppts på DVD! Som jag väntat och längtat! Har haft den på VHS i över 15 år, men i förrgår släpptes den så äntligen på DVD, Jag pratar såklart om:

Jag erkänner bara såå gärna att jag ser den på VHS minst 2 ggr per år fortfarande! Men nu finns den på DVD och självklart är den redan inhandlad=) Så nu kan man ju oxå se den på både engelska och svenska beroende på om det är någon liten som ser med en eller om man ser den själv!

Vad skulle livet vara utan Disney??=)

 

Nej nu ska jag fortsätta plugga lite!

 

CIAO!


Kommentarer
Postat av: karin

Aaah Skonheten och Odjuret!! :) sa himla bra. Och Lejonkungen!! Ja vad vore livet utan Disney :) oerhort trakigt! vad mysigt med Idolkvall, tankte pa er :) vi sag klippen pa youtube sen :) hoppas allt ar bra med er!! kramar

2010-10-25 @ 18:21:12
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0