Bilder..

Idag buder jag på bilder på nått av husen vi "utomhus tittat på" har ju sett bilder på nätet men kul o se i verkligeheten oxå! Blir ju som sagt inte dessa hus då vi inte ska flytta nu men ungefär nått sånt här vill vi gärna bo=)

Hus 1






Detta hus diggar jag VERKLIGEN!!! Underbar utsikt, en söt liten pool alldeles lagom o är mkt trevligt även invändigt med jacuzzi o stora ytor bla=)


Hus2






Detta hus gillar jag oxå, MEn kan tycka poolen är onödig! Jag tittar VERKLIGEN inte på en hus med pool, men fastnade för allt invändigt på detta o även en mkt stooor tomt och dubbelgarage! Utomhusjacuzzi finns oxå och är såklart ett + i kanten:)

Hus 3




Ett rätt "vanligt" hus. Trevligt invändigt men är inte på nått sätt speciellt. Gillar kanske inte läget lika mkt som på förra husen då detta är med lite mindre tomt.



SÅ vem vet. såhär som nått av husen ovan kanske vi bor om 1 år eller så!=) den som lever får se.. vi kanske lika gärna bor kvar i k-träsk 10 år till! Man ska ALDRIG säga ALDRIG men Luleå har alltid lockat;)


NU ska jag ta och plugga och vara duktig!

CIAO

//Emma


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad fina :) jag gillade första bäst!! ser jättemysigt ut på tredje bilden :)

2010-09-12 @ 18:43:08
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0