Blodprover, gravtest och röntgen..

.. så såg min dag ut idag! Fått ta lite blodprover vilket var superskoj! Börjar bli tuffare på o sticka nu=)
Sen har jag fått ta gravtest vilket var en ny upplevelse.. ha,ha!=)
Röntgat hur mkt som helst! Men fick bla ta hand om alla lungor och fötter idag.. de e så KUL detta!;)
Imorn mammografin. ska vara i luleå kl 07. suck måste åka hemifrån kl 06.. de e typ som o jobba på polar med skillnad att jag e hemma efter 17 istället för 14;) Ska dock bli intressant o se hur de går till och så!

Annars e de mest plugg plugg plugg.. känner mig rätt tråkig för förutom min VFU pluggar jag, är i stallet eller ser IDOL!

Mer än så hinns inte med.. förutom torsdag då, för då börjar hockeysäsongen!!! JAG LÄNGTAR så sjukt mycket=)

Nej nu ska jag fixa lunchen till imorn och sen hoppa isäng så jag e hyffsat utvilad imorn!

CIAO

//Emma

Kommentarer
Postat av: Erika G

Vad spännande det verkar!! kul med praktik! :D Kramar

2010-09-15 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0