Då har man tagit sitt första porträtt..

.. på insidan av kroppen! De blev ett par mkt snygga lungor om jag får säga det sj! Började ju min VFU idag och vi ska ha omvårdnadshandlinagr vilket betyder att vi ska lära oss att "kalla in patienter, förbereda för röntgen osv" ha.. jag har fått göra allt o mkt mer! Kastades in i hetluften direkt men klarade de otroligt bra om än hjärnan snurrade! Fick ta min första röntgenbild i slutet av dagen med min handledare som assistent bredvid mig! Oj vad skoj de var o vrida, peka, ställa in, justera o allt. Mmm stolt e jag=) Grymt kul att få göra så mkt oxå..
De enda jag tycker är lite jobbigt är att du känner så otroligt många. Nu e man ju i en proffesionell roll men ändå, de e folk man känner igen från skolan, o allt möjligt. Älvsbyn är ju rätt litet!

IDOL startade idag! De firade jag o Karin och Erika hemma hos just Erika med det givna: TEDRICKANDET!! tack du människa som uppfann denna dryck!=) Idol var som vanligt suveränt, jag e salig o vill att de ska bli morgondag och ett nytt avsnitt av mitt abslouta favoritprogram genom tiderna!!!

Nej nu ska jag faktiskt ta och varva ned lite, se några minuter TV och sen väntar sängen! Upp 07 imorn (sovmorgon!!) och en heldag på röntgen men förhoppningsvis nya spännande uppdrag:D

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0