Det här med idol2010

Jag älskar ju Idol. Har nästan fått in en fin liten rutin på kvällarna med kvällsintag och fodring i stallet runt 19.15-19.45 och sen järnet hem, slå på tebryggaren och så prick 20.00 bänka sig framför tv:n med fruktskålen och en kopp te! Tyvärr bryts rutinerna ikväll då de är hockey, men om de är nått som slår idol så är de ju Luleå HF=)

Favoriter i idol före kvalveckan var:

Alice
Jay
Björn
Geir
Olle

Nu efter att 3 av dessa hunnit uppträda har två fallit bort lite i mina ögon. Både Alice och björn kändes inte okej..
Däremot kom det till en kille som jag är totalt kääär i, nämligen Daniel! Vilken underbar röst.. så behaglig.. han skulle jag gärna köpa en skiva av..

Så ja.. efter kvällens uppträdanden vet jag nog bättre men 2 favoriter är

JAY

och...

DANIEL


Linda ska vi väl egentligen inte glömma men jag tycker hon är lite grå..


Nu ska jag plugga 45 minuter, sen stallet, sen hockey, sen stallet igen och sen idol (inspelat=)

CIAO

/Emma

Kommentarer
Postat av: Erika

håller med om att Jay är helt galet bra! :)

2010-10-01 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0