ELITSERIEN!!

Är äntligen , äntligen, äntligen igång!
Kan inte beskriva med ord hur mkt jag längtat efter vardagen med hocket i livet flera kvällar i veckan=)
Premiär borta mot SSk och vi VANN med 3-1.. otroligt fartfylld hockey.. en hel del o slipa på visst, MEN jag tror på rönnqvists hockey och jag tror på Luleå!
(Rönnqvist e UNDERBAR;)

Raffl gjorde dessutom mål och visade var skåpet ska stå=) På lördag smäller de på riktigt, LIVE i luleå=) Börjar med middag och sen ska vi och flera hundra pers marschera till coop och se matchen. Häftig uppladdning=) Och så möter vi SAIK så derby direkt! Å vad jag längtar till lördagen nu!




Nej simon sover här inatt så ska vara lite social!!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0