Jag är kluven i 2 delar..

.. den ena delen vill lägga sig på soffan, slå på OTH och äta godis heeeela kvällen. Den andra delen vill åka till Erika på fest (nykter dock) men de var länge sedan jag träffade "gänget". Hm, funderar en stund till. ska hur som helst platta håret och få någon mat i magen oavsett vad som tänkt hända=)

Idag var jag upp o pysslade med Q i typ 2 timmar. jag borstade, friserade och bara myste på. De var en av de bästa stunderna på länge.. och de tyckte nog Q med. hon stod som ett ljus hela tiden och verkade ha saknat sin matte lite. Ja jag kan ju ärligt säga att jag inte varit världens bästa hästägare sista månaden. de har blivit snabb borstning o visitering men aldrig nå mer.. usch känner mig som en dålig människa men igår (efter den där kvällen med stallet) så fick jag tillbaka lite go igen! så jo.. allt kommer ordna sig. På ett eller annat sätt ska allt bli bra och behöver Q 1 år på sig för o bli helt återställd, då e jag beredd och ge de till henne. Allt för min älskade häst!

Lilla Q i våras:)






//Emma


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad himla fin hon är :) KUL att du (ni) kom igår!! :D

2010-09-05 @ 12:28:01
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0