Jag försöker plugga..

de går ungefär katastorf dåligt!
Har svarat på en sisådär 2 frågor.. ha,ha.. jag tar mig verkligen ingenvart!
Mina tankar snurrar mest runt detta val!
Jag e förbannad på ren jävla svenska!
Jag e så besviken på vårt land
Jag är besviken på de svenska medborgare som ingenting förstår..
Sverigedemokraterna i riksdagen som vågmästare?? Hur kunde detta gå till?

Främlingsfientliga? Är det de vi är nu?

Nej jag är besviken och jag hoppas MP väljer och sammarbeta med Alliansen.. de är inte något val, de e fan MP ansvar om dom inte vill ha in sverigedemokraterna i majoriteten.. jag vet inte.. nyval skulle göra allt värre! jag tror SD skulle få fler röster.. de enda som skulle kunna gå är om ungefär en sisådär några % av sossarna kan gå över till blått för o rädda sverige från SD!

Nej nog spekulerat!
Jag är glad att sossarna inte vann i Älvsbyn iaf! Får vi hoppas FP,C och V lyckas bilda majoritet tsm här uppe! Det behövs!

Sist, Mona Sahlin kan ta och avgå nu! värre siffor för sossarna har inte skådats sen 1919! säger de mesta;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0