Jag säger då de..

.. gillar ni inte hockey kan ni sluta läsa direkt för de kommer handla mestom hockey i framtiden, tro mig=)
Hur har jag överlevt våren och sommaren utan detta??
jag har ju redan nedräkning till på tisdag då vi möter MoDo borta!
Sen tror jag att Luleå gjort en värvning av klass i Janne Niinimaa!!
Var otroligt osäker på denna 35 åring (som gjort grymt många NHL matcher) men jag tar nog tillbaka min osäkerhet! Visst, de har bara gått 2 matcher men killen (som dessutom är back) har redan hunnit med och skrapa ihop 5 poäng!!! herregud! Otroligt!!
En någort yngre Niinimaa i NHL=)


Sist.. årets bästa ramsa är här:

Luleå - olé olé olé
Är från Norrbotten å är stolta över det
För länge sen - blev vi nummer ett
Å vi är det än - tabellen oavsett


Den är på nått sätt otroligt fin och jag älskar att vi sjunger att vi e stolta över o vara från norrbotten! För det är då iaf jag!!!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0