Jaha Tomas Ros..

.. vad ska du säga nu då? Att luleå efter 5 matcher fortfarande bara spelar på enbart tur eller? Att dom spelar en tråkig och defensiv hockey? att du tycker dom ska åka ut ur elitserien för att dom inte "hör hemma där".. herregud jag avskyr aftonbladets hockeybloggare. för han verkar avsky Luleå.. och helt ärligt, han kan inte ha sett speciellt många luleåmatcher.. suck! Jaja.. på nått sätt känns de bara bättre och bättre varje gång dom vinner för någon gång måste väl mannen där erkänna "okej, jag har fel.. Fan vad bra ni är Luleå!!"

Ja nog om de, luleå vann, mot regerande svenska mästarna.. Jag hade stora planer på och se matchen, jag hade stora planer för hela helgen men har sjukt ont i halsen så jag e snällt hemma och sköter om mig själv! Förmodar jag fick detta då jag gick till stallet i torsdags! De var så otroligt fint väder, men blåste rätt mkt.. så ja.. för lite klädd e väl inte helt ovanligt.. *smack* sa de bara så låg man där.. är ju ablout inte de minsta sjuk.. helt enkelt bara halsont som fan=)

Har blivit bjuden på middag hos mamma idag vilket var underbart gott! Och så hallonpaj till efterrätt, de kan inte bli bättre:)
Till hockeyn (som spenderades hos syster) så köpte vi 3 olika dipper, morötter, blomkål och gurka och doppade hej vilt!! Värst på o doppa var helt klart Elias som nog hélst hade velat bada i dippen om han fick;)

Nej jag ska ta och gå och läsa lite fina kommentarer från luleås vinst, sen väntar sängen och många timmars sömn tack=)



///EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0