Luleå vann och Emma försvann!

Luleå vann ikväll!! Träningsmatch bara men ändå.. mot ett av finlands bästa lag. helt okej om vi säger så=)

Har vart på VFU idag med. tränat mkt på o ställa in rätt, och jo då lite börjar falla på plats! Jag skulle dock vilja ha ännu längre VFU. hela hösten helst;)
Stuckit för första gången.. (heter de stuckit?) Jag har lärt mig o sticka idag iaf. gick över förväntan o inga misstag. Undra om jag kanske är en mönsterstudent.. jag tror minsann de, ha,ha!

Plugg plugg plugg imorn och kliniken med Quibbl.. gruvar mig för typ allt då jag bara vill att Q ska vara fräsch och att min hjärna ska sluta koka över=)

IDOL.. jag älskar de!! De gör liksom min dag:D

Kommentarer
Postat av: Emelie

jepp! bara å flytta, du kan bo hos mig,och så har vi lilla Q på gräsplätten utanför lägenheten! Är ju så perfekt som det kan bli! :D

2010-09-10 @ 00:19:19
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0