Mammografin i Luleå idag!

hej!

Idag blev det tidig uppstigning! Var i Luleå redan 07 för o vara i stadsviken på mammografin! Var.. Hm.. inte nått jag tror jag vill syssla med iaf. Kanske roligare om man får göra mer än och stå och titta på, men ändå.. enformigare än polar nästan;)

Slutade iaf till lunch och då drog jag hem och shoppade, haha! Har tänkt köpa lite mer kläder o ett par vinterskor men slutresultatet blev 2 tröjor och ett par svindyra skor! Jag är så less på o få ont i fötterna och i benhinnorna och ländyggen bara pga av min skada då jag hela tiden överbelastar vänster benet då höger är så svagt. Så ja de blev ett par skor som känns som en dröm att ha på sig!! Så kosta vad de kosta vill, men som min pappa sagt, Är de något du ska investera dyra pengar i så är det BRA skor för de kan hjälpa en hel kropp! O de e ju sant.. att få skor som hjälper en att slippa ryggbesvär, knäont, fotproblem o dyl.. De Går ju! Om skorna då kostar någon tusenlapp så är de ju ändå värt de ELLER HUR?? =) Så jag känner mig nöjd faktiskt! Sen att skorna inte är göööörsnygga är ju en annan femma. ser ut som joggingskor fast dom e "klumpigare sula"

Lånade även lite böcker på biblioteket så jag slipper läsa kurslitteraturen innan sängdags!

Nej nu ska jag sova. Imorn blir de lika tidig morgon då sunderbyns sjukhus väntar och mammografikliniken (dvs de som är under eller haft behandling) intressant o se om inte annat o kul o träffa några från klassen som gör VFU på vanliga röntgenavdelningen!=)

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0