Och så flög de iväg..

.. ja hej och hå vad dagarna springer!

Har vart i luleå hela dagen igår och idag! Från morgon till drygt 16! Skönt o plugga lite seriöst med Linda och Johanna! Har faktiskt knaprat oss igenom alla 4 "plugg tentor" i mikrobiologi, immunologi och infektionssjukdomar! Rätt bra om jag får säga det sj! Hm.. dock förstår jag inte alla svar jag skrivit men, men.. de var en annan sak=) Om en två veckor så ska vi nog se att de känns bättre!! Har ju iaf kommit in i det hela och börjar sakta kunna måla upp en bild framför mig!!

Annars har de vart hockey igår.. 3:e matchen för luleå denna säsong och även 3:e vinsten! Herregud, jag e nääääästan mållös och de känns som att jag inte ens vet hur de är att förlora;p ha,ha.. nej snabbt kommer man ner på jorden och förluster kommer o komma, MEN dessa 9 poäng kan ingen ta ifrån oss och att vi leder elitserien i dag i detta nu, kan ingen heller ta ifrån oss! Efter morgondagen kan annat ha hänt men i nuet leder vi och är oslagbara;)

Imorn ska jag faktiskt bara (ja bara o bara) plugga hemma! Ta o gå igenom alla "pluggtentor" till omvårdnashandlingar! De är 3 stycken o lär ta minst sagt hela dagen!!

Helgen är planerad och spikad in i minsta sekund;) De e så livet ska vara när de är som bäst, DVS inga luckor att fylla igen ;)




Nej TV och sen stupar vi i säng!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0