Om Emma..

.. Kikar på hus och utlandsresor då är allt bara som de ska=) Har tittat typ hela dagen känns de som. satt o räknade på en florida resa 18 dagar med flyg o boende (o även hyrbil) för endast 18000 per person! och superfina hus oxå.. dock liiite dyrare så vi lämnar de så länge=)


Fort Lauderdale i Florida skulle jag gärna åka tillbaka till..


och såklart Disney World...


..och Tampa Bay..


.. och varför inte Miami!!=)


Gårdagskvällen var supertrevligt hos Erika o Tommy (ja de blev att vi for) kom hem efter 02 och tog mig en lång sovmorgon idag till efter 10!

Imorn är det skola via internet till 14.30 och sen ska jag nog iväg o prata ang VFU!

Nej nu ska jag o Nicklas se en film vi hyrt!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för senast!! superskoj att ni tittade förbi!! :D

2010-09-06 @ 13:23:57
Postat av: Andreas

Endast 18000 låter ju faktiskt riktigt intressant :) Säg till om när ni har funderat på ungefär när ni har tänkt åka. Man kanske hänger på isf man kan ta ledigt!

2010-09-07 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0