Promenad i skogen med Nicklas och Sigge=)

Ja idag tog vi med oss lilla Sickan i skogen (bara 100m från oss är de jättefina spår och gå efter i skogen) så vi slääppte lös de lilla charmtrollet och han tyckte d var aaaaaningens obehagligt.. Varje gång han kom för långt efter oss började han jama och försöka "hoppa" ikapp oss för sigge han kan inte rikgit röra sig smidigt i skogen;)
Nu är han totalt döende.. ligger här bredvid mig och lär nog sova resten av denna dag!

Min hals  är ngt bättre. Honungsvatten och halstabletter är AochO=) Däremot blev jag rätt snuvig nu, men å andra sidan, säg när man inte är det=)

Imorn väntas det praktik hela dagen, tisdag ATG med Quibbl och tro jag de är pluggdagar ons och praktik tors och fredag! Jag trooor iaf mitt schema ser ut så=)

Förövrigt har denna Tomas Ros inte skrivit nått nytt blogginlägg, jag vääääääääntar!

Ja just de.. jag tittade på hus (idag igen) I Luleå då såklart, insåg att om jag får en fin lägenhet så tjaa kanske.. jag som annars vart så anti men idag hittade jag en som ligger rätt centralt men inte MITT i centrum.. ooch den var så mysig och stilren!=)


allvarligt, titta vilket fint kök..



 

en liten söt matplats om man bara är 2..



och vardagrum med utrymme för större matplats om man vill!


ett av sovrummen (totalt 3 sovrum)



en stoooor och rymlig hall..



och en fin inglasning (våning 2)


Ja och så är de en toalett med badkar, inget märkvärdigt och 2 sovrum till. en 4.a alltså på 102kvm! De e såhär jag vill  bo, ha,ha;) fast jag e ju mest en husmänniska men ska jag bo i lägenhet då ska den så ut typ såhär=)

Ha,ha bor jag här har jag:

500m till Coop Arena
3km till universitetet
2 km in till centrum (shopping/smedjan)

helt enkelt de perfektaste;)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj jäklar vilken snygg lägenhet! :O

2010-09-26 @ 18:26:39
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Då hör jag av mig när jag har råd att fara på hockey nästa gång! :) Aron är så tråkig, han vägrar stå-läktaren!

2010-09-27 @ 10:24:22
URL: http://lindakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0