Quibbl OTL Z

Lilla Quibbl var tillbaka på kliniken igår.. de var inte bra.. de var iof bättre men inte alls bra.. o nu börjar veterinärerna liksom ge upp. Sj vill jag inte ge upp. Jag greppar i allt som går att greppa i..varje litet halmstrå för att Q ska få fortsätta behandlas. så länge de går framåt. Hon e faktiskt knappt halt med grepp mer.. sist var hon drygt 3 gradigt halt! men de tycker ändå de häner för lite.. suck, kan bli less på ATG som liksom "ger upp" så fort!!

Pluggat har jag oxå gjort igår.. och just nu sitter de en stor Mikrobiologibok framför mig och skriker!! Är inte motiverad men de e bara ta tag i de ändå!!!

Gårdagskvällen spenderades med IDOLFREDAG!! Vår tradtionella superfredag!! Äntligen är den igång. Var hemma hos oss och jag hade fixat en massa fika så de var mkt mkt trevligt! =)

Nej nu ska jag plugga mikrobiologi och sen ska jag tröstshoppa lite på CDON!!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Rob Tijskens

Hello



Are you riding Quibbl Of The Lowlands?



Regards



Rob Tijskens (Belgium)

2011-02-15 @ 22:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0