Sak strax ha lektion..

över internet! Superbra uppfining detta=) sitta live med hela klassen o läraren med webcamera o headset! så skönt o slippa in till luleå, om än jag kan tycka att redovisningar o dyl e skönare o göra på plats och även låånga skoldagar (08-16)

Så på förmiddagen har jag hunnit ringa och prata o göra upp lite planering ang min VFU, tvättat, handlat och shoppat lite på Mim! Blev 2 tröjor. När jag gick på konsum kände jag bara "jag smiter in på mim när jag handlat färdig en snabbis bara" o glad över de. Billigt blev de oxå, under 400:- för en kofta och en långärmad tröja:) Ska ta och fixa mig minst 2 par nya skor oxå. Ett par under de kallaste månaderna och ett par att gå i (men som gärna får vara lite snygga sådär så man kan ha dom till vardags med lite=)

Nej nu ska jag sätta igång våran självgående dammsugare, stänga in mig i kontoret o när skoldagen e slut (16.15) hoppas jag att huset skiner flott;)


//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0