shopping runt 4kanten!

Idag har jag o Nicklas åkt på roadtrip till boden och luleå=) Ha, de var kanske inte så mkt nä1 var egentligen inte ute efter något speciellt alls, men köpte mig 2 linnen, hårprodukter, sims 3 prylpaket, te inne på smedjan (dom har bara bäääst te där, en av smakerna var champagne och jordgubb.. måste jag säga att de var fantastiskt gott!!??=)
Käkade lunch/middag på baan thai oxå, pekingsoppa till förrätt och stekt ris med biff till varmrätt=) Mmmm såå sjukt gott!
Ikväll har det varit erbjudande kväll på abnian så jag åkte dit och shoppade en PKtröja, sockar och 2 "bit" godisar som min häst kan sysselsätta några timmar i boxen med!
Min lilla gulla som var in på ATG igår.. världens finaste häst!

Denna kofta från abnian köpte jag.. fast de är rosa istället för blått! Hur gööööörsnygg som helst=) Blir skön i vinter som skoltröja (JA, på nian kan man faktiskt shoppa vanliga kläder oxå (fastän dom står som ridkläder=)


ja exempel på att hästklädestillverkare faktiskt tänker utanför hästvärlden är väl denna fantastiskt snygga kofta från KL:



//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0