STORA NYHETER!!!!

Hej!!!

Har ju faktiskt två rätt STORA nyheter att berätta.. jag kanske är lite efter, haha för inrpincip så vet nog alla om detta men ändå.. nu går jag ut och skriver det här så alla som inte hört detta, sorry men jag kan inte hålla reda på allt=)=)

JAG SKA BLI MOSTER IGEN!!! Ja är de inte underbart så säg! Lille Elias ska bli storebror och jag ska bli moster för andra gången! Känns bara så bra! Så i slutet av februari början av mars lär en liten ny stjärna komma till detta jordeliv!

NICKLAS HAR SÅLT SITT FÖRETAG!!! Ja så de kan gå va.. ha,ha.. nej han har alltså sålt sin del av Älvsbytaxi från och med första oktober=) konstigare än så är det inte!


Sist tänkte jag bara säga, eftersom jag vart otroligt icke-party-emma sista tiden så beror det INTE på att jag är gravid=) Jag har bara haft en anti-alkohol-period ett tag som säkert kommer gå över (eller så gör den inte de och då fick jag väl bli nykterist då=)


Nu.. IDOL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0