Denna helg..

.. har mest legat framför soffan eller i sängen.. är inte alls så kry som jag hoppats på.. knaprar lite ipren men den vidriga hostan vägrar släppa taget om mig.. dessutom typiskt har vi innevecka i skolan.. dvs obligatorisk närvaro på de flesta lektioner... :(

Min häst går de bra med.. fick vila en dag här under helgen så jag kunde vila ordentligt.. har ju galopperat några gånger nu och det tar sig sakta men säkert! Fin är hon då.. så i veckan ska vi börja trava lite bommar och så!
Har börjat gå i stor hage oxå=)
Tänkte försöka köra lite "hårdare" här tors-sön med henne så får hon vila sen mån-tor (ev fre) då vi e i Paris.. åker ju sön em så då hinner man före.. däremot tror jag vi inte e hemma förrän fre vid 20-21 så tja, vi får se=)
Har planerat att åka in måndag den 2 maj iaf.. för ett litet sluttest! gruvar mig redan!!

Nej nu ska jag ta en kopp the och se lite TV.. sen blir de en tidig kväll. är helt färdig trots att jag inte gjort allt för många knop idag!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0