En bra lördag, en bra fredag..

.. och jag tror att söndagen blir ännu bättre!
Ja igår blev det filmkväll här hemma som så många gånger tidigare! Vi skulle se Rec2, men allvarligt efter 20 min gav vi upp för de var en KATASTROFALT dålig uppföljare.. tror vi såg totalt 27 minuter.. bara en massa "pang-pang och blod o störda människor". Ettan är ju liksom MYCKET bra så man kan inte annat än o bli besviken!!
Vi såg istället Harry Potter och dödsrelikerna del 1!! Ja de flesta hade ju sett den på bio men en gång e ju ingen gång och framförallt gäller detta med Harry Potter filmerna!!!

Idag red jag min häst oxå, riktigt riktigt fin om jag får säga det själv=)
KUL, KUL.. hoppas vi det håller hela vägen!

Ikväll har jag varit ute på Tresco och ätit middag med bla Sara V, Simon, Stina, (och 8 personer till=) Ett helt gäng med andra ord! Sen blev det tårta uppe hos Moa! Mycket trevligt!!

Nu ska jag ta och packa, städa, VILA och fixa lite.. har inte ens kollat upp vad vi behöver ha med oss och vi åker imorn! herregud.. känner nääästan (men bara nästan) en liten panikkänsla, hahaha!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0