Fy fan vad tråkigt!

Ja det här med ledighet.. de må vara när det e hockey, tävlingar, eller sommar o sol.. men NU liksom.. skönt första dagarna.. idag har jag suttit och suckat hela dagen.. försöker dra ut på de mesta.. jag e lääääänge i stallet, jag städar jag e ute o går, umgås med vänner.. men nää jag e inte gjord för o vara hemma helt enkelt. Jag har insett att fast man kan vara less så vill man jobba eller plugga!!! Det kliar verkligen i fingrarna på mig, vill ha en massa skoluppgifter.. de är så, man inser de inte men det är KUL med skola!

Beställt böcker från CDON som sagt till nästa kurs.. fick en del av paketet idag, men de innehöll säsong 4 av beverly hills och En Shopaholics bekännelse!=)

Förra veckan handlade jag ju faktiskt lite på ABnian, inte att glömma. Blev en snygg röd/vit tröja till skolan, ett par supersköna mjukisar och en ridskjorta! Allt från KINGSLAND såklart!!!!=)

Nä nu ska jag gosa lite med mina två katter (ja hubbe e ju här när mamma o pappa e utomlands!=) Får jag hoppas nicklas kommer hem snart så jag får någon att surra med!=)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0